maanantai 10. marraskuuta 2014

Ilmoitusta ja kiireitä!

     

 

      Ilmoitusasiaa ja kiireitä!



      Mä en oo kirjottanu nyt kahteen kuukauteen,                          joten ehkäpä joskus taas tulee vähän päivittelyä.
                  



                 Mä oon kirjottamassa nyt yhen tarinan ekaa osaa, 
                 mutta mulla tuli siinä vähän ongelmia kuvien
                 kanssa, joten en tiiä mitä mitä tästä tulee, ja
                 muutenkin, mä oon nyt flunssassa, ja mulla
                 on ollu kauheesti kiireitä... :/



                Haluisin saada vastauksen, lopetanko, vai 
                jatkanko. Musta tuntuu, että tää tuli jotenkin liian
                äkkiä, enkä mä tiiä itekkään mitä mä menin
                oikeestaan tekemään.... 





                -Anni



                 

                           
                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti